#Attractive | Co to, koncept, odbiór

Filmik znajduje się na końcu posta. 


Co to?

 #Attracive to nazwa pierwszego z trzech 25 sekundowych filmików, które regularnie będą udostępniane na moim instagramie oraz facebooku.
instagram.com/wezogarnij
fb.com/michaladamkiewiczphotography

O co w tym chodzi? 

Na początku nie chodziło o nic konkretnego, poza zajęciem sobie czasu i zrobieniem czegoś kreatywnego. Interesowałem się montażem już jakiś czas, a teraz zainspirowany wieloma czynnikami zacząłem to tworzyć. Po prostu zabawa kamerą, jednak po publikacji, przemyśleniu wielu kwestii, koncepcja całego projektu się zmieniła i nabrała większego sensu.

 Koncepcja?

 Powstanie cały ok. 3,5 minutowy filmik, który właśnie nabiera większego sensu. Ciężko będzie zrozumieć go osobom które nie widzą co i jak teraz robię i przede wszystkim myślę. W ciągu najbliższych 2/3 tygodniu w wasze ręce trafią jeszcze dwa filmiki, będą to jednocześnie zapowiedzi całego nagrania jak i niezależne historie. Przekładam w każdym nagraniu inne cechy: siłę, pewność siebie, śmiech i jednocześnie płacz.

 Odbiór?
To właśnie reakcja i wsparcie ludzi sprawiło że nie skończy się tylko na jednym filmie który, możecie zobaczyć poniżej. Aktualny film ma po prostu ładnie wyglądać i przyciągnąć uwagę, jednak po opublikowaniu całego nagrania wszystko nabierze sensu. Nie spodziewałem się takiej reakcji na to, nie sądziłem ze jest ten film aż tak ciekawy żeby tyle pochwał za niego uzyskać. Dziękuję wam wszystkim, tym którzy go widzieli, którzy napisali cokolwiek. Motywuje mnie to do dalszej pracy! Mam nadzieję ze kolejne materiały spodobają się wam tak samo jak ten.


Post udostępniony przez 🦃 (@wezogarnij)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Skomentuj post!